Fall Out Boy

ONE OK ROCK & FALL OUT BOY [interview] [1 April 2013]


English
On April 1st, an interview between ONE OK ROCK and FALL OUT BOY will air on UStream.

ONE OK ROCK’s new album, “Jinsei Kakete Boku wa“, and FALL OUT BOY’s new album, “Save Rock and Roll“, will both drop in stores in April. Fans can look forward to what kind of things the two bands will talk about.

However, considering it will air on April Fool’s Day, will the program go as planned? If it does, this will be an opportunity that fans surely can’t miss!

Indonesia 
Pada tanggal 1 April mendatang, sebuah wawancara antara band rock Jepang ONE OK ROCK dan band rock Amerika FALL OUT BOY akan disiarkan melalui UStream.

Album baru ONE OK ROCK berjudul Jinsei Kakete Boku wa dan album baru FALL OUT BOY Save Rock and Roll, akan sama-sama dirilis pada bulan April. Para fans dapat menantikan hal apa saja yang akan diperbincangkan oleh kedua band tersebut.

Namun, mengingat bahwa wawancara itu akan disiarkan pada Hari April Mop, apakah program tersebut akan berjalan seperti yang direncanakan? Jika memang benar adanya, maka program tersebut akan menjadi sebuah kesempatan yang tidak boleh dilewatkan oleh para fans kedua band tersebut.

Ini Dia Video Nya ^^

 

Help us with your donation, so we can always update

[Thank you very much]  

About

0 komentar:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Like this blog? Keep us running by whitelisting this blog in your ad blocker.

This is how to whitelisting this blog in your ad blocker.

Thank you!

×